Alla inlägg under juli 2013

Hej

Av Saga Bertilsson - 31 juli 2013 19:16

Helu
Nu är vi på väg hem från kalaset!
Kalaset var roligt och jag va med kusinerna och sånt ;D

Detta blev ett kort inlägg men hej då ;)

[Bild]

[Bild]

Av Saga Bertilsson - 31 juli 2013 16:08

Så jag har valt en enkel outfit

Tröja: Lindex
Byxor: Samma som förut köpta på Ullared <33

Av Saga Bertilsson - 31 juli 2013 15:57

När åt du senast: vet ej typ ett
När snapchata du senast: typ för 3 minutersen
När red du senast: vene
När var du utomhus: Vene

Var är du just nu: Hemma :P
Var vill du va nu: Hos min skötar häst Yes
Var bor du: Ger inte ut
Var gillar du att va: Med Yes

Hur lång är du: Typ 1,52
Hur länge sover du: Olika
Hur mycket snapchatar du: Några gånger varje dag typ
Hur mycket gillar du fotboll: 110%

Av Saga Bertilsson - 31 juli 2013 13:18

Hej hej :D
Vet jag har lagt upp rett många inlägg idag ;)
Men jag är sån det jag tycker är kul gör jag ofta <33

Men ja jag längtar faktiskt lite tills skolan börjar bara dom tre första dagarna typ ;)
Vill träffa alla kompisar och ja ha det kul och chilla typ ;D

Men jag tänkte berätta lite om Skagen nu ;*
Om 7 dagar blir det Skagen för familjen!
Skagen ligger i Danmark
Vi ska va på min mosters sommarstuga och min familj och mina kusiner mostrar och deras killar och sånt :D
Så det blir verkligen en släkt semester ;*
Vi kommer bo jätte nära stranden och havet!
Det ligger typ alldeles utanför huset :D
Och jag kommer nog ta många bilder och lägga upp på bloggen och aa
Jag längtar sjukt mycket ;)
En överlycklig tjej här ;D ;* ;)

Hej Då <33

Vet gör typ pease märke på alla bilder men jag gillar den posen ?

Av Saga Bertilsson - 31 juli 2013 12:21

Nu kommer en eller fler bilder på min hund Nova <33

Av Saga Bertilsson - 31 juli 2013 11:55

Hej nu kommer en bild på dagens outfit
Kommer även en på dom kläderna jag ska ha på kalaset :D

Tröjan: H&M
Byxorna: vet ej märket men köpta på Ullared

Inget smycke eller något idag D:

Av Saga Bertilsson - 31 juli 2013 10:17

Hej bara så ni vet tror jag att jag kommer göra en dagens outfit nästan varje dag!
Bara så ni vet
<3

Av Saga Bertilsson - 31 juli 2013 10:15

God Morgon gott folk ne men a!
Idag så ska jag mamma och Linnea på kalas hos min mister ;)
Det kommer bli sjukt kul för dom bästa kusinerna ever är där ;*

Men innan det så vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag :/
Vet inte ens när kalaset burgar :-/

Men mamma är och jobbar och kommer hem klockan 4 så jag anntar att kalaset burgar nån gång typ klockan 5 :D

Vad kan man göra tills dess :/

Aja ska vara kvar i sängen ett tag och ha det gött :D

Hej Då <33
#sagasagaa

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards